Today...

Gymasiebesöken avklarade och jag har bestämt mig!
Supermysig dag på stan idag med mammi, pappi och Axel, började med besök på Campeon och ProCivitas och sen luch på Chateau Foret och sen en runda på stan, blev inget inhandlat, dock letar jag efter ett par stövlar, svarta i läder som passar mina jobbiga ben!
Nu ska jag mysa ner mig i en filt och med en brasa och läsa Jane Austens Stolthet och Fördom och sen blir det tidigt kväll för upp och gå på ProCivitas julmässa imorgon med Axel!
Dagens outfit:
Jeans - Pac Sun
Vitt linne - Zara
Grå tunika - Gina
Svart kofta - Bläck (Axels som krympte i tvätten)
Halsduk - Saint Tropez
Min fina och mycket praktiska mobilväska från Alice Bizous, iPhonen passar i den!
Rekomenderar verkligen boken! Superbra!
Love ♥
Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0