Too much kebab!

Päronen är på mallis, vad gör jag? Ehm, kebab? Tre dagar i rad.. Vad kan man säga. Är man känd på kebabplacet eller? Jaman! Sickt att man inte tröttnar heller. Evelina var här i torsdags, den tjejen alltså! Hur dåligt man än mår så finns hon alltid där och får en alltid att må bättre. Vad fan hade jag gjort utan henne i torsdags? Through better or worse darling! Kusinerna var här igår och Tessan är här idag. Okej, jag vet. Jag är mörkrädd / typ tror att jag ska bli mördad när jag är ensam hemma.. Tessi har dock somnat här brevid mig och snarkar som en best! Tur att hon är söt iaf, höhö. Kvällen spenderades först på pizzerian och sen in till staden för mys på Mezo med några goa gubbar.
Nu ska jag återgå till min kebab.. yum!
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0