I will survive!

Godislöfte...? Låter barnsligt eller hur? Men något måste jag göra! Jag är ju faktiskt 16 och borde bara kunna bestämma mig för att sluta men nej. Jag behöver göra det officiellt! BIG DEAL liksom...
Yesbox! Jag ska inte äta godis och annat skräp på 2 hela långa jobbiga veckor! 2 oändliga veckor utan min älskade vän socker... Hur ska jag klara mig? Jag SKA klara mig! I WILL SURVIVE! TAGGA!
2 veckor av hällsosamt liv, jag ska inte äta skräpmat, träna varje dag (iallafall i en vecka) och vara duktig i skolan!
HJÄLP!
Men detta måste göras ifall jag ska vara både snygg när jag åker till Jordanien och efter jag kommer hem från Jordanien!
Mmm, solbränd också! Grr!
Så nu ska alltså detta bli en hälsoblogg i ja ca. en vecka! För jag kan ju inte bara bestämma mig som sagt. Jag måste ju göra något stort av det! För oj, en vecka är ju jättejobbigt!!
Ja...?
Men kom ihåg! Jag får fortfarande äta MYCKET, bara inte skräpmat! OCH, gå mycket på gymmet!
NU KÖÖÖR VI!!! TAGGA! TAGGA! TAGGA..?
Nu ska jag ställa mig på mammas crosstrainer!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0